unieke vergaderlocatie Meeting rooms in Antwerpen THE MILLS The Conference 0014 themills cityworkers LR ©WAILD 138
The Conference detail - Meeting rooms in Antwerpen THE MILLS The Conference 0020 themills cityworkers LR ©WAILD 130
unieke vergaderlocatie Meeting rooms in Antwerpen THE MILLS The Conference 0032 IMG 0759
unieke vergaderlocatie Meeting rooms in Antwerpen THE MILLS The Conference 0013 themills cityworkers LR ©WAILD 139
unieke vergaderlocatie Meeting rooms in Antwerpen THE MILLS The Conference 0001 themills cityworkers LR ©WAILD 155
unieke vergaderlocatie Meeting rooms in Antwerpen THE MILLS The Conference 0022 themills cityworkers LR ©WAILD 128
unieke vergaderlocatie Meeting rooms in Antwerpen THE MILLS The Conference 0027 IMG 1507 2
locatie voor bedrijfsevents met tuin - Meeting rooms in Antwerpen The Catalpa THE MILLS 0006 The Mills Klein 57
locatie voor bedrijfsevents met tuin - Meeting rooms in Antwerpen The Catalpa THE MILLS 0007 The Mills Klein 55
locatie voor bedrijfsevents met tuin -Meeting rooms in Antwerpen The Catalpa THE MILLS 0011 IMG 1470

Een unieke vergaderlocatie voor grote en kleine events

Binnenkomen doet u in serene sfeer, waar alle kleurtonen op elkaar werden afgestemd en een rijke lichtinval primeert. Gezelligheid creëren op een oppervlakte van 240m² open ruimte is geen eenvoudig gegeven.

Zoals steeds startte ook hier alles met een warme, neutrale basiskleur waar alle hoofdelementen op werden afgestemd. Opnieuw kozen we om de organiek in gordijnen als room divider te herhalen en de ruimte in te kleden met enkele eyecatchers, zoals het olijfkleurige tapijt, de organische mortextafels en de kitchen & sanitary booth in walnoot gemixt met messing, mortex en tijdloze marmer. Dit alles maakt van THE CONFERENCE een unieke vergaderlocatie die uw gasten niet snel vergeten.

Eventruimte huren Antwerpen - The Conference The Mills

Capaciteit - 240m²

Formeel zittend
30 personen
Informeel zittend
70 personen
Informeel staand
100 personen
Lunch of diner
70 personen

Bereikbaarheid

4 autostaanplaatsen
optie: extra betalende parking
fietsenstalling
elektrisch laadpunt

Waarom The Conference?

Gesitueerd op het eerste niveau recht boven THE HIDDEN GEM, maakt van deze ruimte de perfecte aanvulling in het aanbod. Geschikt voor presentaties tot ruim 120 personen, maar evenwel gepast voor een kleiner gezelschap. Tot een 40tal personen hosten we de ontvangst en presenteren we de catering in deze ruimte. Vanaf een groter gezelschap is een combinatie met THE HIDDEN GEM ideaal.

THE CONFERENCE is geschikt voor uw formele vergadering, presentatie uw presentatie, uw workshop, uw netwerkevent, uw feestelijke lunch of diner, uw pers event, uw productlancering en uw foto- of videoshoot.

 

Geniet van ons totaalconcept

Bij THE MILLS bieden we meer dan alleen een unieke vergaderlocatie. Wij creëren onvergetelijke events zoals vergaderervaringen met ons full-service totaalconcept. Als u op zoek bent naar een bijzondere plek voor uw vergadering, dan bent u bij ons aan het juiste adres. Wij voorzien niet alleen de locatie, maar ook alle andere aspecten van uw evenement. Van catering en hosting tot technische faciliteiten en decoratie, wij zorgen ervoor dat alles tot in de puntjes geregeld is.

Daarnaast staan we klaar om u te helpen bij het opzetten van een veelzijdig evenement. Stelt u zich eens voor dat u een inspirerende presentatie wilt geven im THE CONFERENCE, gevolgd door brainstormsessies in een creatieve omgeving zoals THE LIBRARY. Bij THE MILLS kunt u verschillende ruimtes combineren om de perfecte setting te creëren die past bij uw doelen. Wilt u zowel kunnen vergaderen als uitgebreid genieten? Dan bieden we zelfs de mogelijkheid om het volledige gebouw exclusief af te huren, zodat u een veelzijdig evenement kunt waarmaken.

Of het nu gaat om een intieme vergadering of een grootschalig evenement, bij THE MILLS zorgen we ervoor dat uw gelegenheid onvergetelijk wordt. Ons enthousiaste team staat klaar om u te ondersteunen gedurende het hele proces. Kies voor onze unieke event- en vergaderlocaties en maak van uw bijeenkomst iets buitengewoons.

Vraag uw offerte aan Ontdek meer eventmogelijkheden

"Keer op keer is de service uitstekend. Onze Birds voelen zich hier inmiddels echt thuis"
Delphine, Go Birdhouse
Birdhouse fysieke week THE MILLS Antwerpen
"Wees welkom in THE MILLS"
Claudia, CITYWORKERS
Capitant en van Lanschot Kempen Netwerkavond THE MILLS Antwerpen 3
"Voor elk event verzorgen wij op vraag een branding op maat"
Claudia, CITYWORKERS
Tresoro high end B2B juwelenevenement THE MILLS Antwerpen 3
"De locatie heeft echt indruk nagelaten bij onze klanten. Wij komen zeker nog terug."
Céline Vermeulen, Co-founder The Dot Society
The Dot Society Netwerkevent THE MILLS Antwerpen
"Heel fijn hoe Claudia steeds meedenkt hoe de optimale set-up & flow te creëren. "
Mathieu Roobroeck, Tresoro
Tresoro high end B2B juwelenevenement THE MILLS Antwerpen 2

Deze klanten gingen u al voor

VAN LANSCHOT KEMPEN
Birdhouse logo - THE MILLS Antwerpen
VICHY logo - THE MILLS Antwerpen
CHEP Benelux
Stad Antwerpen

Vraag een offerte

Bent u op zoek naar een meeting room in Antwerpen? Heeft u vragen ​over onze werkwijze, wenst u een offerte te ontvangen, of bent u mogelijk één van onze nieuwe partners? Vertel ons meer, wij zijn benieuwd!

Contacteer Claudia om een offerte aan te vragen - vergaderzaal huren in Antwerpen - THE MILLS

Claudia signature - vergaderzaal huren in Antwerpen - THE MILLS.png

 

* geeft vereiste velden aan

DD slash MM slash JJJJ
Gepland tijdstip
:
Ik ben geïnteresseerd in
Deze site wordt beschermd door reCAPTCHA en het Privacybeleid en de Servicevoorwaarden van Google zijn van toepassing.
THE MILLS logo